Services > Procedures: 

Merkidentiteit & Strategie

Je wilt een merkidentiteit die precies goed vonkt, een die een blijvende indruk maakt. Dit is een voorbeeld van hoe we jouw merkstrategie en -identiteit zullen benaderen. Vanaf het begin tot aan de status. Als je het gevoel hebt dat je al een aantal van de stappen hebt doorlopen, kan onze samenwerking zich richten op een of enkele van de weergegeven stappen.

1.

Onderzoek en Strategie

In deze stap duiken we diep in jouw bedrijf, waarbij we doelen, trends in de industrie en concurrenten onderzoeken. Hoe ga je jouw merk en dienst/product differentiëren? Samen definiëren we jouw merkmissie, visie, kernwaarden en unieke verkooppunten.

2.

Profilering & Positionering

In deze stap creëren we gedetailleerde (klanten) personas voor jouw merk en analyseren we de behoeften van jouw doelgroep. Met deze informatie verfijnen we jouw merkstrategie om beter aan te sluiten bij jouw doelgroep.

3.

Merkidentiteit Ontwerp & Documentatie

Onze persoonlijke favoriete stap is het visueel maken van jouw verhaal. In deze stap ontwerpen we jouw unieke logo ontwerpen, kleurenpalet en stellen we jouw typografie vast. We bepalen jouw merkstijlen. Alle elementen worden gedocumenteerd in merkrichtlijnen voor consistentie en gemak. Je ontvangt een volledig pakket met bestanden, ontwerpen en formaten.

4.

Implementatie

Tot slot is het tijd om je nieuwe merkidentiteit toe te passen op verschillende materialen. We werken online en offline contactpunten bij/instellen, bewaken de prestaties en verzamelen feedback voor voortdurende verbetering. We bepalen of en welke soort marketingelementen het best geschikt zijn voor jou en kunnen je helpen bij het ontwerpen van je campagnes.

Scroll naar boven